Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Twijfels of gevoelens wederzijts zijn

Hoi iedereen Ik ben een meisje van 18 en heb gevoelens voor iemand uit mijn vriendengroep, maar twijfel of deze wederzijds zijn. We sturen veel via snap. Hij begint ook zelf over iets nieuw te...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

werken bij defensie?

Hallo iedereen Ik kom niet zo vaak op het forum maar nu heb ik toch een vraag waar ik mee zit. Ik ben een jongen van 16 jaar en zit momenteel in de richting latijn wiskunde. Ik had dus onlangs...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De wereld | Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies

hormonen bij endocrynoloog?

Heyy Dus kort uitgelegd: Ik ben trans mtf en sta van afgelopen november op de wachtlijst bij de genderkliniek. Omdat ik nu midden in mijn puberteit zit zie ik heel wat veranderen en natuurlijk niet...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

blijvenzitten / jaar overdoen

Hey! omdat de laatste examen periode eraan komt en ik een beetje schrik heb had ik een vraagje over het blijven zitten. Als je in het 6e middelbaar zit een vak zoals chemie, waarvan je 3u labo hebt...
lees meer
gepost door Aparte Varen |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Klassfeer + racisten

Halloo dus ik ben 13 en ben dus in het 1ste middelbaar dus vroeger zag ik in school A ik had veel vriendinnen en ook paar racisten maar niet zo ergen als ik nu ga vertellen ik ben met een vriendin...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

RELATIE GEBROKEN

Hallo, ik ben een jongen die 13 jaar oud is en op het eerste middelbaar zit. Ik ben verliefd op een meisje van mijn school,zij was altijd lief met mij, lachte met mij,praatte met mij.Wij waren goeie...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn school / Mijn studies

Klasverdriet

Hallo Ik ben verliefd op een jongen. Heel de klas weet dit. Wat moet ik doen?!
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

verjaardag ouders

hey hey, mijn ouders zijn binnenkort jarig. Op dezelde dag nog wel! Weet er iem een leuk cadeautje om ze te geven? Kaartjes heb ik al vorige maand gekocht met mijn zusje. Tis bijna elk jaar altijd...
lees meer
gepost door Schattige Duikbril |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Verplichte Eindejaarsreis

In het 6e jaar gaan we bij ons op school op een *verplichte* eindejaarsreis naar Praag. Nu heeft de school beslist, 5 dagen voor vertrek, dat ik niet mee mag. (Hebben het vorige week dinsdag (7 mei)...
lees meer
gepost door Geflipte Nacho |
0 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Help kussen.

Hallo, Ik ben een meisje van 14 en ben samen met een jongen (ook 14). We zijn al een tijdje samen en ik wil graag met hem kussen. Ik ben heel zeker dat hij dat ook wilt want ik heb het hem horen...
lees meer
gepost door Beestige Rups |
0 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Verliefd | Mijn lichaam

dromen dat ik dood ga.

Hey ik heb dus een raaar probleem. Ik droom soms overdag en snachts over dat ik kanker heb en niemand om me geeft. Uiteindelijk ga ik dood en schrijf ik een brief naar mijn klasgenoten. Dit...
lees meer
gepost door Hongaarse Kabouter |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Overige

bang om te worde afgeweze

Hallo ik ben een meisje van 13 en ik ben al 3 maande op een jongen en we prate al 50 dage samen (op snap) Op school make we oogcontact enzo en ik probeer de chat te beginne enzo ma int begin was hij...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Broer

Er zit heel veel power in mijn broer! ik word er zot van. Zelfs mijn mama is op het einde van de dag op. Ik kan goed mn grenzen aangeven maar dat helpt niet. Ik probeer veel op mn kamer te zijn maar...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

fake vrienden enz

Hey! Dus zoals je zit heb ik last van fake vrienden. Ik was al sinds het begin van het schooljaar was ik bevriend met 4 meisjes. Ik had al gezegd aan hen dat ik soms een beeje buitengesoten voelde...
lees meer
gepost door Hongaarse Kabouter |
0 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik

Plaats zelf een bericht