Dildo?!

Een vraagje zegt: meer dan 2 jaar geleden

Hey Awel,

Ik was in mijn mama haar kast aan het neuzen voor een tas voor mee op uitstap. Ik had dus een tas gevonden met het juiste formaat, maar ik keek in de tas en er zat een verpakte dildo in. Hij is dus van moeder, maar ik vind dat een beetje vies! Ik durf het ook niet te vertellen dat ik het gevonden heb, omdat het helemaal niet de bedoeling was...

Wat moet ik nu doen??

Groetjes

• Awel zegt: meer dan 2 jaar geleden

Hey,

Dat is best wel schrikken. Je komt er achter dat je mama ook seksuele gevoelens kan hebben, en dat kan best je vies vinden.
    Nu vraag je je af of je dit met je mama moet bespreken want dat durf je niet. Je kiest eigenlijk zelf wat je ermee doet.

Hoe zouden anderen dit aanpakken?

Knuffel,
    Awel

• . zegt: meer dan 2 jaar geleden

Eerlijk? Ik zou doen alsof ik het nooit gevonden heb en het mooi, terug op dezelfde plaats leggen.

• annelien zegt: meer dan 2 jaar geleden

Omg ik heb net hetzelfde meegemaakt! Maar ik was op zoek naar katoenen zakdoeken en jep plaats van zakdoeken vond ik duseen dildo... Best raar he maar ik zeg er niets over

• ?? zegt: meer dan 2 jaar geleden

wat is dat? een dildo?

• Laurens zegt: meer dan 2 jaar geleden

@ ??

Een dildo is een neppenis, voor vrouwen om zichzelf mee te bevredigen.

@ topicstarter

Ik zou die gewoon terug op dezelfde plek leggen, en doen alsof je het nooit gevonden hebt. 't is helemaal niet vreemd, abnormaal of vies dat je moeder zo'n ding heeft, maar dat wil je natuurlijk niet weten van je moeder... Wink

• Anoniem zegt: meer dan 2 jaar geleden

Dag..

IK zelf ben 17 jaar en ben een meisje.. Toen ik 11 jaar oud was maakte ik net hetzelfde mee.. Ik was op zoek naar toiletpapier in de badkamer en zag in de hoek van de kast zo'n ding liggen.. Inderdaad, dat is zeker schrikken.. Zelf wist ik niet wat het was en nam ik er een foto van en stuurde die naar mijn beste vriendin die 2 jaar ouder was.. Zij legde me uit wat het was en ik was helemaal in shock.. Hetgene wat ik toen heb gedaan is de dildo gewoon teruggelegd en tegen mijn moeder niet gezegd dat ik hem gevonden had.. Ondertussen weet ik zelf ook dat het eigenlijk helemaal niet zo vreemd is dat een vrouw verlangt naar masturbatie (zelfbevrediging).. Dat is alles wat ik je wou meegeven Wink x

• lol zegt: meer dan 2 jaar geleden

Ik had eens een doos condooms gezien πŸ˜‚πŸ˜‚

• Olifant zegt: meer dan 2 jaar geleden

Ik heb eens een roze gevonden πŸ˜‚
    En ik nam die mee naar mijn mama en stiefpapa
    En ik zij van wat is dit en mijn mama zij ja ik vond hem een mooi kleurtje hebben πŸ˜‚πŸ˜‚

• .... zegt: meer dan 2 jaar geleden

Hallo
    ik heb ook al een condooms zien liggen in het kastje naast mijn ouders hun bed aan mn papas kant.
    Ik was op zoek naar zakdoekjes.
    ik heb het toen ook nooit verteld. Eigenlijk aan niemand ik heb ze gewoon laten liggen en gedaan alsof ik daar niet van wist

Grtjs

• hoihoi zegt: ongeveer 2 jaar geleden

ik heb ook een penisringvibrator gevonden in heb die dan ook wel is gebruikt maar het was wel leuk hoor

• Ja zegt: ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben 16 en een jaar geleden heb ik een vibrator van mijn moeder gevonden, ik vond het wel raar maar wanneer ik alleen thuis was heb ik hem ook zelf gebruikt, natuurlijk zeg ik er tegen niemand iets over (dat vind ik iets te genant)
    Maar alleen als ik dat gebruik kan ik een orgasme krijgen, dat is echt een geweldig gevoel.
    Wanneer ik dan klaar ben spoel ik hem af en leg ik hem terug op dezelfde plaats πŸ˜‰

• J. zegt: ongeveer 2 jaar geleden

men nicht van 15 ik ben 12 we waren aant zingen en ik zocht een micro die onder in de kast lag ik ging naar beneden en vond geen micro deed de kast open en daar lag dat ding! ik toepte men nicht er bij en ze zei dat het een nep penis is ik schoot in de lachπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ we deden of er niets was dus ja ! ik bleef bij een vriendin slapen en vond dat ook in de kast bij haar moederπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dus ja ik denk dat je niet de enige bent!!!

• gast zegt: ongeveer 2 jaar geleden

Die seks spelletje zijn er voor ik vindt dat normaal ik ben volwassenen persoon zij hebben die vΓ³Γ³r niks gemaakt niks om voor de schamen

• Geschrokken meisje zegt: meer dan een jaar geleden

Vandaag heb ik een gelijk aardig verhaal meegemaakt... Ik was op zoek naar een sjaal en ik kijk in de kast, maar ik kijk zo vaak in die kast en die staat ook gwn in de living en ik doe 1 van die schuiven open en ik zie daar zo een grote roze dildo in liggen.. En niet eens verstopt gwn op alle andere dingen!! Ik ben echt geschokt eigenlijk.. Ik ben 14 en ik weet ook dat dit nrml is maar toch schrik ik er van..

• anoniem zegt: meer dan een jaar geleden

hebben meisjes echt 3 gaten van onder?

• Meisje zegt: meer dan een jaar geleden

@anoniem
    Ja wij hebben daar beneden drie gaten: plasgaatje(voor te plassen) vagina(voor te seksen, menstruatie) en de anus( voor de stoelgang)

Ik( meisje 15) gebruik zelf een vibrator dus dit is echt niet raar hoor

• Kiana zegt: meer dan een jaar geleden

terugleggen en doen alsof je het nooit hebt gezien.

• Line zegt: meer dan een jaar geleden

zo gΓͺnant. Ik zou dat ding vlug terugleggen!

• moi zegt: meer dan een jaar geleden

ik heb da ook bij ons mama in haar nachtkastje gevonden in een schoendoos ma da waren er meer als 1...en ik heb mijn ouders het al is horen doen, ma ik heb da ni gezegd da ik da heb gevonden en gehoord want ik zou ook ni willen da die is op nen ochtend komen vragen of da ge de volgende keer wa stiller wilt zijn...

• Nutella zegt: meer dan een jaar geleden

Ik zou doen alof ik het nooit ben tegengekomen mijn mama heeft het ook en ik doe alsof ik het nooit heb gezien

• Elva zegt: meer dan een jaar geleden

Hey ik zou het zeggen aan haar. Want ik vind dat als ze dat heeft dat er altijd het risico loopt dat je het vindt en dat ze daar op moet voorbereid zijn

• vibrator zegt: meer dan een jaar geleden

ben 13 en ik zou ook es graag zo een vibrator gebruiken. Is da wa vroeg? moet je daarvoor een bepaalde leeftijd hebbe? keet zeker da veel mensen da raar vinden maar ik kan der gwn nie aan doen e