Hoe geld verdienen als je minderjarig bent?

? :/ ? zegt: bijna 4 jaar geleden

Hallo,
Ik wil heel graag een iphone. Ik ben er nu voor aan het sparen, maar een iphone 4s kost 230 euro. Ik heb nog maar 75 euro bij elkaar gespaard. Hoe kan je geld verdienen als je nog maar 14 bent. Voor babysitten en honden uitlaten, daarvoor vinden men ouders me nog te jong. Wat kan ik dan wel doen?
Groetjes!

• Awel zegt: bijna 4 jaar geleden

Hoi,

Je kan pas vakantiejob doen als je 15 bent, maar misschien kan je wel wat klusjes thuis doen zoals bijvoorbeeld de auto wassen, boodschappen doen,...? Misschien kan je je ouders zo wel overtuigen om wat bij te verdienen? Wink

Wie heeft er nog tips?

Groetjes
    Awel

• Niet iPhone 4s zegt: bijna 4 jaar geleden

Hey!
    Tis niet over het geld verdienen maar wel over je iPhone die je wil kopen!Tongue2
    Kzou niet de 4s kopen want da zijn allemaal iPhones die kapot waren en die hersteld zijn.
    Als je geluk hebt gaat hij lang mee maar meestal gaan ze naa een half jaar al kapot omda ze gewoon hersteld werden..
    Maarja tis je eigen keuze eh Wink
    Byee

• ? :/ ? zegt: bijna 4 jaar geleden

Hey,
    Bedankt voor jullie tips!
    En oke dan spaar ik nog wat verder voor een 5s!
    xjes

• iphone is poep zegt: meer dan 3 jaar geleden

iphone niet kopen gaat snel kapot Wink

• Gwn een jonge zegt: meer dan 3 jaar geleden

Ik verdien best wel veel geld door het helpen van mijn buurvrouw (katten eten geven, met de computer helpen,klusjes in de tuin )
    Ik ben goed in electronica en ik doe zo zaakjes van gsms herstellen copputers herstellen en zo heb ik een macbook pro kunnen kopen op 2 maanden !
    Ik zou geen iphone 4s kopen die zijn nu alleen maar in 8gb en dat is weinig en de iphones gaan ni zo makkelijk kapot alleen als je die laat vallen.

Grtjs gwn een jong

• Anoniem zegt: meer dan 3 jaar geleden

Thuis klusjes doen en bij je verjaardag of wat dan ook alleen maar geld sparen zo heb ik al €229,64 gespaard voor de 5s
    Hopelijk heb je hier wat aan 😊😄

• iPhonegek zegt: meer dan 3 jaar geleden

Mijn iPhone hb ik al meer dan 5 jaar en moest ik alleen de batterij vervangen maar koop de 4s niet want zal nie lang durn dat er geen updates meer gaan zijn dusja ze radn je aan vo nen 5s

• Iphoneisthebest zegt: ongeveer 3 jaar geleden

dat wou ik gwn ff zeggen

• Anoniem zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Ik ben pas 9 en ik spaar voor een dj controler wat moet ik doen?

• I love PC's zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Ik ben nu aan het sparen voor de ACER maar die kost bakke geld,
    3 keer 9 achter elkaar hoe geraak ik hier aan?
    ik heb nu wel een voorstel van m'n opa gekregen als ik boven de 80% zit op mijn rapport krijg ik hem helemaal van m'n opa.
    als ik boven de 75% zit krijg ik de helft van de computer in geld dus 500 euro en onder de 75% is NIETS!
    dus met je goed rapport of je verjaardag, nieuwjaar, Kerstims, ...
    moet je aan je familie alleen maar geld als cadeautje vragen zo geraak je op een jaar makkelijk aan 200 euro nog een tip is rommel van toen je kind was digitaal of met je vrienden verkopen zo heb ik ook al 200 euro verdient en die andere 100 euro heb ik gewoon al in m'n spaarpot zitten dus.... 500+200+200+100=BEREKENEN=--->1000<---
    dus als ik boven de 75% zit dan krijg ik de ACER

• Iphone 5s zegt: ongeveer 3 jaar geleden

De iphone 4/4s is zo goedkoop omdat de softwoar eind juni niet meer zal gaan op deze toestellen ... Daarom is hij zo goedkoop en gaat hij ook binnekort weg ... Maar een nieuwer toestel kost dan al stel 500 € en 14 jaar is al oke om te babysitten hoor ... Ik doe he a van als ik 13 was 😊 je kan ook nog voor huisdieren van anderen zorgen als ze op reis gaan Smile heb ik ook gedaan Smile

• anoniempje zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Hoi,
    maar hoe kan je nu aan je ouders of familie vragen dat je geld wil verdienen en hun wil helpen in het huishouden? En bij de buren gaan aanbellen is toch ook zo onbeleefd. Hebben jullie hier een antwoord op dat ik snel geld kan verdienen want ik mag nog geen vakantiewerk ofzo doen en ik ben aant sparen voor iets.
    alvast bedankt

• Kijkt zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Wel, ik krijg geen geld als ik babysit of klusjes doe, dat doe in toch altijd.
    Ik krijg gewoon geld van m'n vader wanneer ik het vraag, niet zo'n grote bedragen hoor.
    En de Iphone 4S kost meer dan €300 en geen €200, in België dan.
    Ik heb ook een 4S en hij werkt uitstekend hoor, het is geen herstelde (refurbish) maar een gloednieuwe.
    En je kan ze wel degelijk updaten dus ik weet niet waar sommigen van jullie over klagen, en 8gb is idd heel weinig, dus je hebt een keuze.
    In jouw geval zou ik een 5s kopen.
    Maar nu worden ze wel niet meer verkocht, wel van die herstelde maar dat zou ik zelf niet kopen.

• ik heb wel een iphone :p zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Ik wou ook een iphone, ik heb er nu een, maar ik heb spijt dat ik het heb gekocht. Want ik heb gelezen dat ze in de iphone iets doen waardoor dit na 3 jaar verslecht, blokkeert,....
    Daarom raad ik je aan een andere gsm te kope, een samsung bijvoorbeeld,...
    Het was ook bij mij, mijn zus, een paar nichte en mn tantes gebeurt. Tongue2

Mvg, ik heb wel een iphone Tongue2
    X

• Actor zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Acteren is de beste oplossing ik ben goed dus verdien er veel geld mee

• Goblinkiller zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Mijn ouders willen me geen geld geven voor klusjes omdat ik anders alles voor geld doe maar ze geven wel zakgeld maar dat is niet veel het is 13/maand omdat ik 13 jaar ben maar ik vind dat niet genoeg hoe kan ik buiten klusjes en zakgeld nog geld verdienen ?

• bela1908 zegt: ongeveer 3 jaar geleden

mijn ouders willen dat niet doen wat moet ik dan doen?

• blakes zegt: ongeveer 3 jaar geleden

@ik heb wel een iphone
    ik denk niet dat je dat moet geloven want mijn mama heeft een iphone 4 en die heeft ze al meer dan 3 jaar en hij werkt nog perfect

• anoniem zegt: ongeveer 3 jaar geleden

Ik ben aan het sparen voor nieuwe gsm maar weet niet hoe ik geld moet verdienen klusjes doen voor geld bij de buren is zo onbeleefd ... Ik wil die gsm zo snel mogelijk maar mag nog niet babysitten of ... Kan iemand me helpen ? Alvast bedankt

• lol zegt: ongeveer 3 jaar geleden

een iphone in de kringwinkel raad ik aan, die kost minder dan 100 en gaat toch nog goed mee Wink

• Carolina zegt: bijna 3 jaar geleden

Ik heb zelf gespaard voor een iPhone 6. Heb mijn kamer opgeruimd en de spullen die ik niet meer nodig had verkocht. Ook klusjes gedaan. Zo lukt het en trouwens iPhone is Nice als je er zorg voor draagt! Bescherm hem met je "leven" ;P

• Kaaskop zegt: bijna 3 jaar geleden

[In Nederland mag je al vanaf je 13e licht werk doen, zoals bijv. reclamefolders rondbrengen, maar dat terzijde.]

Je kan via internet geld verdienen. D'r zijn van die sites waar je punten krijgt als je mailtjes leest, banners aanklikt, meedoet aan acties en onderzoeken, en soms zelfs door spelletjes te spelen. Als je dan genoeg punten hebt kan je deze omwisselen voor cadeaus (misschien ook wel een I-phone??) of kan laten omzetten in geld.

Ook zijn er heel veel van die enquêtesites waar je punten krijgt per beantwoorde vraag. Dit werkt volgens hetzelfde principe. D'r zijn ook van die kortingssites dat als je via die site spullen koopt op allerlei bekende webshops, je dan punten krijgt, die je later ook weer kan omzetten in geld.

Verder zou je eens kunnen kijken of het inschrijven bij een castingbureau interessant is. Dit soort bureaus wordt door reclamemakers gebruikt om de juiste personen te vinden die reclame kunnen maken voor hun producten. Reclame maken voor een product is makkelijk 'werk', vaak heel leuk, het verdient ook leuk, je komt soms nog eens ergens en je krijgt vaak ook nog een doos van het product waarvoor je reclame hebt gemaakt mee naar huis Wink.

Succes!

• Lola zegt: bijna 3 jaar geleden

kheb da ook (allz ik had de oude iPhone 4s Van m'n broer en late valle en kapot) maar ik zou gaan voor de 5s...de 4s ga trager worde...en ja nx nmmr kope, braaf zijn😂, thuis klusjes doen en mss me goeie punte? Voor de rest weet ik het ook ni...

• Fabio zegt: bijna 3 jaar geleden

Vaar een vergunning aan om wafels te kopen ge verdiend er makkelijk 100 euro aan in maar een uur te werken ....

• Saartje zegt: bijna 3 jaar geleden

hey
    Ik zou heel graag schaatsen willen kopen maar die kosten €70 en ik kan geen klusjes bij mijn buren doen wat moet ik doen?? Alvast bedankt

• inkidi zegt: bijna 3 jaar geleden

beste saartje,

doe wat klusjes voor je ouders bv auto wassen,... en vraag zakgeld

• iPhone 4 is de max zegt: bijna 3 jaar geleden

Okay ..Jullie zeggen dat iPhone 4 slecht is?
    Maar toen iPhone 4 werd 'uitgevonden' leefde Steve Jobs nog!
    Dus het was zijn werk ... Al de rest iPhones zijn gwn grotere kopieeen
    Ik heb een iPhone 4 3 jaar .. En hij is nog perfect
    Hij is al 10x ofz gevallen ..
    Eigenlijk is het gwn een kwestie van verzorging

• azerty zegt: bijna 3 jaar geleden

Je kan ook met paypro dingen doen. Of misschien kan je wel spelletjes spelen tot je goed bent en dan je account verkopen.

• Gwn een mensje zegt: bijna 3 jaar geleden

ik heb zelf een samsung maar vind iPhone ook heel goed alleen altijd zo duur
    Maar dat doet er ff nii toe ik wil graag een xbox one gta5 bundel kopen maar heb maar 80 euro en hij kost 400 euro wat moet ik doen (ben 11 jaar)

• Anoniempje zegt: bijna 3 jaar geleden

Van mij is het het zelfde hoor de iPhone 5s kost €600 en ik heb slechts €250 klusjes brengen ook niets op ik vind het erg irritant ik kan met je mee leven

• Gwn een mensje zegt: bijna 3 jaar geleden

Ik wil die xbox zo fking graag maar mn ouders willen nii meebetalen😭😭😭

• muziekant zegt: bijna 3 jaar geleden

als je een instrument op straat speelt en terwijl is er een evenement bezig krijg je heel veel geld als kind, mensen geven rapper geld aan kinderen dan aan volwassenen en op een festival (cactusfestival) kun je bekers rapen voor 10 cent beker zo heb ik 150 euro op 3 dagen verdiend.

• Pieke zegt: bijna 3 jaar geleden

Hey , werker

Verdien zelf graag ook geld en heb een oplossing gevonden .
    Auto wassen bij mama en papa levert miss 2 euro op .
    Maar doe het volgende maak affiches met word of paint enz .
    Deel deze vervolgens uit .
    En zeg dat klusjes doet .
    Zo verdien ik zo'n 30 euro per dag .
    Dus zon 900 euro per maand .
    Ik heb in ongeveer 3 maanden mijn MacBook retina 15 inch voor elkaar en je moet denken deze kost in de 2.200 euro heb zelfs me zus een smartwatch gegeven .
    Doe gewoon dit jongens brengt stapels geld op .
    Tip : druk genoeg affiches en dring je niet te fel aan .

• juultje zegt: bijna 3 jaar geleden

hoi allemaal ik ben 11 jaar en ik wil voor een camera sparen hebben jullie mis nog tips

groetjes juultje

• Eenhoorn zegt: bijna 3 jaar geleden

Hey je ouders helpen met klusjes is een goed idee en misschien kan je bij je buren of bij familie ook klusjes doen inruil voor geld en over die iphone 4s hij is echt super goed ik heb ook een 4s al bijna 2jaar en hij werkt perfect ik heb hem al eens van de trap laten vallen😬 (perongelijk) en hij was niet kappot en ik heb hem al heeeel vaak laten vallen en er mankeerde niks aan dus zeker de iphone 4s kopen!

• Youtuber zegt: bijna 3 jaar geleden

Hey,

Ik ben 13 en ik ben ook aan het sparen voor een camera.

Wat je kunt doen (zoals ik ook doe) is een deal sluiten met je ouders. De examens komen eraan dus kan je misschien voorstellen dat als je boven de 75% haalt dat je ouders de helft van je iPhone betalen. Zo hoef je niet meer zoveel te sparen.

Wat je ook kunt doen is meedoen aan rommelmarkten, ze zijn leuk samen met vrienden en een plaatsje kost maar €1 per meter of soms helemaal niets. Je verdient er goed mee en je bent al je brol kwijt.

En als laatste, wacht tot solden (kweet niet of Apple daar aan meedoet maar toch zeg ik het voor anderen).

Nog veel suc6 met sparen! Byee x

• het werkt zegt: bijna 3 jaar geleden

je kunt bij een bijaardehuis aan de mensen vragen om een boek voor hun te lezen enzo en je kunt 50 euro per dag wine dus in 1 week heb je je iphone

• blue ivy zegt: bijna 3 jaar geleden

Ja ik spaar Voor iphone 5 Van Een vriendin Hoe Kan Ik In Maar Dagen veel geld sparen En Ze vraagt Een Vorige Maar Hoeveel zal Ik vragen Voor 2de Handel iphone5

• lol zegt: bijna 3 jaar geleden

dit gaat niet over een iphone maar hoe je rap geld kunt verdienen doe zoals ik doe maak banner op photoshop en verkoop die voor 1 euro ik maak intro's voor 5 euro per stuk van 15 sec da's nie duur wi

• mrs. X zegt: bijna 3 jaar geleden

Als je nog oude spullen hebt die je nog kan gebruiken kan je dat verkopen. Hopelijk kan je deze tip gebruiken. Veel succes mrs. X