CHAT

Openingsuren

Elke dag, met uitzondering van zon- en feestdagen, kan je hier tussen 18 uur tot 22 uur chatten met een medewerker van Awel

De chat is gesloten.

"Al onze medewerkers zijn in gesprek"? Dat kan! Awel wordt druk bezocht door kinderen en jongeren. Het is helaas mogelijk dat Awel niet onmiddellijk antwoordt... . Nog even geduld! Onze medewerkers maken zo snel als kan tijd voor jou. Je kan ook altijd een bericht indienen op ons forum of een mail sturen. Alle info over mailen naar Awel vind je hier. Dankjewel voor je begrip en geduld!

Uitzonderlijk kan het gebeuren dat een gesprek wegens technische problemen vroegtijdig wordt afgebroken. Dit betekent niet dat we geen gesprek met je willen. Mocht je dit tegenkomen, probeer het dan zeker nog eens opnieuw.

HOE WERKT HET?

  • Bij een chatgesprek praat je met een medewerker van Awel (zoals aan de telefoon maar dan via het toetsenbord van je computer).
  • De medewerkers van Awel chatten slechts met één oproeper tegelijkertijd.
  • Vooraleer je binnen kan, geef je een naam of schuilnaam in. Je kan ook kort vertellen waarover je wil chatten.
  • Bij teveel oproepen kan jou gevraagd worden om het later nog eens te proberen.

AFSPRAKEN ROND CHATTEN

Om het chatten in goede banen te leiden, vragen we jullie om volgende afspraken te respecteren:

  • Je kan bij ons terecht voor een goed gesprek. Wij proberen je op weg te zetten. Over een 'toverstokje' beschikken we echter niet. We kunnen wel - samen met jou - zoeken naar de meest aangewezen oplossing.
  • Schelden, grof taalgebruik, ... horen niet thuis op de chat!
  • Een chatgesprek duurt maximaal 1 uur zodat ook anderen de kans krijgen om te chatten.

Info nodig?

In de menubalk vind je een lijst van thema's waar je een schat aan informatie kan terugvinden.
Op elke themapagina vind je de volgende rubrieken terug:

  • veelgestelde vragen (FAQ's)
  • de laatste forumberichten
  • links naar andere nuttige websites