Snijwonden verbergen?

Sga19 zegt: 10 maanden geleden geleden

Ik heb een lange tijd mezelf gesneden maar ik wou er van af dus ik praatte met mijn beste vriendinnen en zij waren er echt voor mij. Nu doe ik het ook niet meer (gelukkig) maar ik heb nog altijd littekens want ik verzorgde de wonden nooit. Ik vertrek volgende week op vakantie en daar ga ik met m'n familie zwemmen. Overdag draag ik er altijd een uurwerk overheen en dan zie je het nog maar een klein beetje maar wat moet ik dan doen tijdens het zwemmen? Ik wil niet dat mijn ouders het weten. Ik ben niet zo close met hen en ik vind het nogal genant. Het is tich voorbij dus ik vind niet dat ze het moeten weten. Alvast bedankt Awel, jullie zij geweldig!

• Awel zegt: 10 maanden geleden geleden

Hoi,

Wat goed van je dat je ermee gestopt bent. Smile
    Je kan altijd proberen om een breder armbandje aan te doen.
    Maar het lijkt ons beter dat je hierover toch eens met je ouders praat. Dan hoef je dit ook niet meer te verbergen voor hun.

Veel succes

Awel.

• ikke_ zegt: 10 maanden geleden geleden

ksnap je volledig egt irritant he dat je er mee gestopt bent maar het nog altijd meedraagt, ik heb ook nog littekens van meer dan een jaar geleden en je ziet ze ng heel goed bij mij ze zijn dieprood en heel opvallend vindk zelf... ik draag meestal armbanden en ook soms horloge.. je kan mss proberen met wat make-up weg te werken en dan nog eens armbanden over te doen dat het ng minder opvalt... kdoe soms zo groene conceler en dan nog iets dat opu huidtype lijkt, bruine creme ofzo en dat helpt soms klein beetje

• Sga19 zegt: 10 maanden geleden geleden

Bedankt Ikke_ Smile ik hoop echt dat het binnenkort weggaat en ik zal eens wat make-up proberen. En aan Awel: bedankt, en ik probeer het maar weet niet goed wanneer en hoe ik dat zou moeten zeggen.

• Zelf een reactie toevoegen