relatie jongen 19jaar meisje (ik) 15 jaar

laura zegt: meer dan 3 jaar geleden geleden

hoi

Een tijdje geleden heb ik een heel aardige jongen leren kennen via een vriendin, nu hebben we een relatie.

Maar ik ben onzeker over die relatie omdat we , nouja, 4 jaar schelen en dat is best veel, maar ik hou van hem en hij van mij.

iemand nog ervaring met zoiets? is het verkeerd om een relatie (en seks) te hebben ?

help me

x

• Awel zegt: meer dan 3 jaar geleden geleden

Dag Laura

Hoe fijn voor jou dat je een jongen hebt leren kennen die je graag ziet! Weet wel dat je volgens de wet 16 jaar moet zijn om seks te mogen hebben Wink . Hebben de andere forum'ers goede raad?

Groetjes

KJT-team

• david zegt: meer dan 3 jaar geleden geleden

ik kan u zegen dat dit geen kwaad kan maar het moet van twee kant komen

KJT zegt: seks kan, volgens de Belgische wetgeving,  inderdaad VANAF de leeftijd van 16 jaar. Zelfs al zijn beide partijen akkoord, dan nog moet je 16 zijn.

• Anoniempj zegt: meer dan 3 jaar geleden geleden

Hey,

Ik vind dat je toch moet opletten hoor, niet alle jongens zijn hetzelfde natuurlijk, maar ik heb daar een slechte ervaring mee opgedaan. Zorg gewoon dat je op tijd kunt zeggen STOP en dat hij dan ook echt stopt.. Laat je niet ompraten en wees voorzichtig. Maar het is zeker niet verkeerd om een relatie te hebben met iemand van 4 jaar ouder!

Voor de rest: veel plezier, en op liefde staat geen leeftijd Wink 

• Sweet girl same problame zegt: bijna 2 jaar geleden geleden

Heey ik vind het helemaal niet raar want ik ben ook 15 en vind een jongen van 19 leuk zo whats the problem

• GLENNEKE zegt: meer dan een jaar geleden geleden

hey ik heb een meisje leren kennen via een vriendin van mij op school ik vind ze een toffe en een knap mijn

mijn vraag is mag een jongen van 19 A bijna 20 jaar een relatie hebben met een meisje van 15 jaar

• Hans zegt: meer dan een jaar geleden geleden

Om even te antwoorden op bovenstaand bericht :

ik zelf ben vorige maand 19 geworden en mijn vriendin word binnen 2 maand 16 we verschillen dus 3 jaar ,

Op het begin was ik ook wel bang van de reacties , maar ik ben blij dat ik voor haar gegaan ben !

volgende maand vrijen we 1 jaar , en een relatie hoeft niet persé met seks te zijn , we hebben er als koppel bewust ervoor gekozen om te wachten tot ze 16 is of ouder , en kijk we vrijen bijna een jaar

een relatie hoeft niet alleen op seks te berusten , je kan ook nog leven van de verliefdheid en de rest komt wel

ik zou er voor gaan , een leeftijdsverschil mag echt geen struikelblok vormen !!

grtjs x

• iSuperHero zegt: meer dan een jaar geleden geleden

Heey

Nee het is helemaal niet verkeerd, en trouwens op liefde staat geen leeftijd!
    Als jullie echt van elkaar houden dan maakt leeftijd totaal niet uit.

Het beste nog toegewenst!

• edmundo zegt: 8 maanden geleden geleden

Ja ik liefde staat geen leeftijd
    !

• xxx zegt: 8 maanden geleden geleden

Ik ben 13 en mijn lief 17 x op liefde staat geen leeftijd

• hoi zegt: 8 maanden geleden geleden

heey,
    Ik ben ook 15 en ik ga ook met een jongen van 19, alleen van mijn moeder mag ik niet met jongens gaan die ouder zijn dan 17. toch doen we er alles aan om elkaar te zien, we gaan 100% voor elkaar. en we hebben het nog nooit over seks gehad. dus niet alle jongens zijn het zelfde!

• Blablabla zegt: 6 maanden geleden geleden

Ik ben een meisje van 15 en heb al sinds 3 maanden een relatie met een jongen van 17 . We kussen en tongzoenen vaak maar we zouden meer willen (s**) . We zijn er klaar voor maar zouden we dit echt doen of zouden we nog moeten wachten ?

• Zelf een reactie toevoegen