Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Wiskunde

Hey iedereen, ik heb een vraag: ik zit in het 3de middelbaar en denk dt ik dit jaar ga buizen voor wiskunde. Ik zit in ASO en volg Humane wetenchappen. Ik hoop géén B attest te krijgen. Kan je een A...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

jongens en pesten

heyy ik ben anoniem! en ik voel me niet goed in men vel want ik ben niet super dik maar wel een beetje en jongens pesten mij daar om! en ik vind da ni leuk want ik kan er ook niks aan doen en ik moet...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Wat te doen bij het tegenkomen van mensenhandel?

Hallo iedereen, Ik wil een belangrijk en gevoelig onderwerp aansnijden waar we misschien niet dagelijks mee te maken hebben, maar wat wel essentieel is om te bespreken: mensenhandel, specifiek in...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

CrushOpJongen

Awel ik zat in de klas en ik kreeg gevoelens voor een beste vriend van mij, en ik ken hem nog maar van Januari dus ik vindt het heel raar... ik had het aangevraagd via via, en hij zei 'nee sorry,...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Verliefd

crush(es)

Heyyy, ik was dus eerst op een jongen uit mijn klas (W). Na een tijdje was ik niet meer op hem en dan na een tijdje wel weer en dus nu niet meer. Maar de reden waarom ik niet meer op W ben is omdat...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

ik wil vrienden zijn maar het lukt niet

ik ik ben al een tijdje aan het ruzieën met een vriendin van mij ik ben samen met een andere vriendin ja i know ik ben gay maar ik schaam mij totaal nie in tegendeel ik ben trots maar ook weer nie da...
lees meer
gepost door Foute Kabouter |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel | De anderen en ik | Overige

geld

heyy, dus deze week ging een vriendin een broodje halen. Je kan alleen cash betalen. Maar ze had niet genoeg geld en niemand anders wou geven. Dus gaf ik haar 10 euro ik had niks anders. Nu zegt de...
lees meer
gepost door Wulpse Slangenplant |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Mijn gezin

toxische ouders

Hey, is het mogelijk dat je je ouders kan haten? Mijn ouders zijn zeg maar een beetje toxisch. Ze worden echt extreem boos over de kleinste dingen. Gelijk vandaag werden ze superboos op mij omdat ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel

Zelfs graduaat te moeilijk

Hey In plaats van een bachelor heb ik graduaat gekozen omdat ik echt niet goed ben in theorie. Ik volg de opleiding sinds februari 2024 en merk dat zelfs graduaat net iets te moeilijk is. Het is...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

ik snap niet wat er gebeurd met mij

Hey ik ben 15 jaar en en meisje en heb voortaan enorm veel stress. ongeveer zo'n drie weken geleden begon het. Ik was in de les goed aan het mee werken en opeens begon ik het heel warm en benauwd te...
lees meer
gepost door Blinky Kameleon |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

vraagje voor jongens

Hey ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik ben al een jaar en half verliefd op een jongen van mijn leeftijd. zaten vorig jaar ook in dezelfde klas naast elkaar en toen heb ik een beetje het gevoel...
lees meer
gepost door Dolle Kiwi |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Verliefd

Crash toevoegen op snap?

heyy, ik heb al lang een crush op een jongen (ben zelf een meisje). Ik weet niet zo goed wat hij van me vindt. We hebben af en toe oogcontact en als ik in de buurt ben, dan draait hij zich naar me...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik

me bestie

hey sindskort heb ik een bestie die best wel lief is maar weet niet te doen dat ik niet wil en wat hij wel wil dat is dat hij van mij verlangt om met zijn pyama te gaan squirten hij zegt dat dat...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | Overige

struggle met conflicten

hoi allemaal, Ik struggle de laatste paar jaren met het omgaan van conflicten. Ik ben iemand die meestal voor mijzelf opkomt, (niet fysiek, ik vind vechten niet oke en als ik voor mezelf opkom doe...
lees meer
gepost door Blitse Schildpad |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | De wereld | Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel | Overige | Vrije tijd

vriend

Hye wnr mijn vriend mij vingert en ik daarna ga plassen pikt het bij het plassen is dat normaal ? (dat gaat na een moment weg maar vlak na het vingeren pikt het bij plassen) hebben meer mensen dit ?
lees meer
gepost door Bolle Danseres |
0 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Seksualiteit

stemmen

hey! ik heb eigelijk gewoon de vraag op (als je al mag gaan stemmen of je er geïntreseerd in bent) welke partij je zou stemmen? Ik ben namelijk heel geïntreseerd in politiek (ik ben trouwens ook...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld | Vrije tijd

verliefd op mijn beste vriendin

yoo, Dus ik verliefd op mijn beste vriendin zij is 16 . En ik ben een jongen van bijna 17 jaar. Dus mijn crush (L) gewoon perfect . We kennen elkaar ongeveer 2 jaar en zijn pas close geworden in de...
lees meer
gepost door Boze Schildpad |
0 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Crush maar ouders...

Hey iedereen! :) Alvast bedankt dat je dit bericht leest. :) Dus ik heb een crush op een jonge uit mijn klas echt al voor 2 jaar ofzo en hij ook op mij. We zijn de laatste tijd echt close, daar voor...
lees meer
gepost door Anoniem |
0 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies

regels/ de pil?

hey ik ben een meisje van 17, ik heb een heel leuke zomer voor de boeg. maar 1 probleem: mijn regels. ik ga naar festivals en op reis enzo en ik ga mijn regels op die datum hebben normaal gezien. ik...
lees meer
gepost door Mongoolse Quasar |
0 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Mijn gezin | Mijn lichaam | De wereld | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Vrije tijd

Plaats zelf een bericht